Merhaba, Ben Cansu, Makyaj ve Cilt Bakımı Bloguma Hoşgeldiniz!

Avon true colour mocha latte far

By 07:04 ,


Merhaba kızlar :) öncelikle şunu söyleyebilirim çok fazla far kullanan rengarenk makyajlar yapan birisi asla değilim hiçbir zaman öyle biri olamadım başkalarında çok beğeniyor olmama rağmen kendime hiç yakıştıramadım ve hep pastel nude toprak tonlarda farları tercih ettim yaklaşık 1yıldır sanırım bu ürün benim elimde ve ciddi anlamda memnunum ki avonun çoğu ürününden hiç hoşlanmam ve tercih etmem ojeşerini hariç tutuyorum tabiki :) bu far da ne bir taşlaşma oldu ne başka bisiy yumuşacık ve pigmentleri bakımından da oldukça başarılı oldugunu düşünüyorum. Zaten numaralandırılmıs farlar sırayla kullanıldıgında çok hoş gölgeli bir makyaj elde edebilirsiniz. Ben aşağıdali fotografta elimde renkleri gösterdim far bazı kullanmadım ama bazla birlikte çok daha güzel renk verdiğini söyleyen arkadaşlarım var en yakın zamanda bir far baze alıp deneyecegim
 
Bu sekilde renk vermesi ve tonları ayrıca son bir çoook kullanışlı bilgi vereyim size  ben bu farın 3numarasını kaş doldurmak içinde kullanıyorum bazen ve cok hos duruyo dogal bir görunum verıyo :) yorumlarınız bloguma can vericek kızlar yorumlarınızı bekliyorum olumlu olumsuz herseyı...
 Ayrıca merak ettiklerinizi ve benimle paylaşmak istediğiniz deneyimlerinizi umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur ...

You Might Also Like

0 yorum