Merhaba, Ben Cansu, Makyaj ve Cilt Bakımı Bloguma Hoşgeldiniz!

La Roshe Posay Güneş Kremi Deneyimlerim

By 06:50 , , , , , ,





VeMerhaba :) öncelikle ben karmadan yağlıya dönük hatta bence çoğu zaman yağlı bir cilde sahibim ve bu yüzden güneş kremlerinden nefret ederdim taa ki la roshe posay ile tanışana kadar :) güneş kremlerinin bıraktığı ağırlık hissi, o yağlılık ve parlaklık beni cildimin zarar görmesine razı olur konuma getirmişti sonra bu ürünlerle tanıştım ve normal kremin bile önüne geçti diyebilirim çünki hem cildimi koruyo güneş ışınlarından hemde nemlendirme sağlıyor:)  la roshe posayin iki güneş kremini kullandım denedim, ikisini de sevdim açıkcası bunlardan
ilki "anthelios xl dry touc gel cream" idi bunda biraz yogun bir yapı var yaglılık hissi hiç yok diyemem ama yine de idare eder bence sevmediğim özelliği beyazlık bırakması oldu aşağıda fotoğraflarda da paylaşım yapacağım birazdan yoğun oldugu için ciltte bıraktığı beyazlığı sevmedim emilince geçiyor ama yine de hafif bir donukluk bırakıyor cilde😔 bu kremden sonra yine la roshe posayden vazgeçmedim ve aşık oldugum  bir güneş kremiyle tanıştım "anthelıos xl fluid" bu ürün bir harika muhteşem sizde benim gibi özellikle karmadan yağlıya dönük bir cilde sahipseniz bu ürün tam sizlik :) bb krem seklınde renkli olanı da var o da güzeldi ama ben cildimde renkli ürünleri çok tercih etmiyorum açıkcası zorunda kalmadıkça :)



You Might Also Like

1 yorum

  1. Cansu hanım güzel bir öneri oldu benim için, yazılarınızın devamını bekliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil