Merhaba, Ben Cansu, Makyaj ve Cilt Bakımı Bloguma Hoşgeldiniz!

Real techniques fırçalarım ve günlük makyaj favorilerim

By 05:58 , ,

Uzuuunnn zamandır yazzamamıştım kızlar 😀 okuldan sonra küçük bir tatil girince kendimi kaybetmişim galiba boşladım buraları farkındayım ama doldurcam bütün o boslugu :) şu sekilde düşündüm şimdi burdaki butun ürünleri tek bir yazıda yazsam sanki sıkılacaksınız bunalacaksınız okurken 😔 o yuzden bölerek yazıcam urunleri gruplar halinde herkes istediği yazıya tıklasın istiyorum ilginizi cekenler neler onları gormek istiyorum galiba 😀💅🏻 eger incelememi istediğiniz yada deneyimlerimi merak ettiğiniz urunler varsa yorum bırakıverin hep beraber bakalım ürün nasilmış ve paylaştığım ürünlerin sizlerdeki etkilerini de çok merak ediyorum kızlar yorum bırakırsanız cok sevinirim haydinnn başlayalım o halde yazılarımızı incelemelerimizi paylaşmaya 🙏🏻

You Might Also Like

0 yorum