Merhaba, Ben Cansu, Makyaj ve Cilt Bakımı Bloguma Hoşgeldiniz!

BENİ TANİYİN. ;)

By 06:01

BENİ TANIYIN :)

Merhaba arkadaslar ben Cansu :) 15 Mart 1991 doğumluyum :) Tokatlıyım, ailemle birlikte okul dışında tokatta yaşıyorum:) Hukuk fakültesi öğrencisiyim. Maviye ve gökyüzüne aşığım, tam bir hayvanseverim diyebilirim börtü böcek kedi köpek ayirmadan her turlu hayvanı abartarak sevebilirim, mavi olduklari icin hala Şirinler izleyebilirim, büyümeyi reddedenlerdenim soran olursa yaşım 17,5 ama 91 doğumluyum 😉 hic fark etmez.. negatif olan herşeyden düşüncesinden bile nefret ederim, yemek yapmayı severim bulasiktan nefret ederim :) ve simdi gelelim neden bir blog açtığıma..  Yıllardır problemli sandığım cildimle uğraşırken edindiğim deneyimler ve sonrasında bagimlilik yapan cilt bakim rutinlerimi, cildimin bozuk halinden nasil pürüzsüz bir hale geldiğini goren arkadaslarimla sürekli paylaşım icindeydik en ufak bi sorunda cansu ne yapabilirim diye telefona
sarılan benden cilt bakimi ürünleri ve maske onermemi isteyen arkadaslarim var bende bunu artik sizlerle paylaşmak istedim fakat benim asıl önceliğim  cilt bakimi sonrasinda hobim olan, başkalarına yaparken haz aldığım makyaj deneyimlerimi de sizlerle paylaşmak .. neden başkaları diyorum çünki neden bilmiyorum kendimde cok fazla makyaj sevmiyorum yakıştıramıyorum nedense kendime :) ama makyaj malzemeleri almayi çıkan yeni gördüğüm vs herseyi alip denemeyi cok seviyorum dibini gördüğüm ürünlerim çok azdır  genelde tarihinden dolayı atarım aldıklarımı kozmetik olanları tabiki. Yine söylediğim gibi benim asıl önceliğim hepimizin tertemiz bebek gibi kusursuz bir cilde sahip olmasi ve çok ağır makyajlar yapma ihtiyaci hissetmememiz :) şunu biliyorum ki sivilceler fondötenle kapatarak asla geçmez hatta artar problemli cildi veya bölgeyi once problemden arındırmamız gerekli.. kısaca size cilt bakımı rutinimden bahsedeyim hergün uygun bulduğum
yuz temizleme jelim, köpüğüm, sabunum hangisiyse o gun seçtiğim onunla cildimi guzelce temizlerim sabah ve aksam tabiki eklips yuz temizleme sungeri var blogumda paylastigim o ürün vazgecilmezim oyle yumuşak ki onunla onunla masaj yaparak yaparim derinleme temizligi hissederim cildimde peeling etkisinden cok fazla soz edemem cunki yumusacik☺☺ ve onunla cildimi temizlemek cok eğlenceli oluyor, sonrasinda la roshe posay termal su spreyi yuzume sıkıyorum yağlı bir cilde sahip olduğum icin kurutmasini istiyorum kullandığım temizleme jellerinin, sonrasinda tabiki nemini kazandirmak icinde termal su spreyi kullaniyorum ve gerginligi aliyor ciltteki, tonik kullanmak istemedigimde bu termal suyla goruyorum isimi uzerine la roshe posay matt kremini suruyorum veya gunes kremi kullanacaksam gunes kremimi makyajimi yapiyorum ve uzerine yine termal suyumu sıkıyorum hazirim bu sekilde sizlerle kullandığım beğendiğim veya beğenmediğim ürünleri paylaşacağım sizlerden de ürünler hakkinda kullananların yorumlarını benimle paylaşmasını isteyeceğim:) ben çok heyecanlıyım heyecanımı paylaşmak isteyen herkesi sayfama bekliyorum..

İnstagram: maviallikfircasi 

You Might Also Like

0 yorum