Merhaba, Ben Cansu, Makyaj ve Cilt Bakımı Bloguma Hoşgeldiniz!

Kaş doldurmak hiç bu kadar kolay ve ucuz olmadı

By 06:36 , ,

Merhaba öncelikle olmazsa olmazım en degerlimden başlamak istedim belki de uyanır uyanmaz telefonumdan sonra ilk elime aldıgım o benim 😃 evet o bir kurşun resim kalemi 😃 ben onu kaşlarımı doldurmak için kullanıyorum... Evet kızlar belki duymussunuzdur kullananlar var mı aranızda bilmiyorum ben ne kullanırsam kullanıyım kaşlarımı doldurmak için hiç birisi bu kurşun kalemin verdiği etkiyi vermedi ondaki dogallıgı yakalayamadım sizinde kaşlarınız koyu renk ise biraz daha bastırarak acık tondaysa hafıfce uzerınden gecerek bu kalemi kullanabılırsınız hemen koşun bir kırtasiyeye 7b veya 8b bir resim kalemi edinin ve kaşlarınızı doldurmak çile haline gelmekten cıksın 😅 ayrıca evet kıl teknıgı gibi bir cok yontem var suan da fakat sureklı tekrarlanması gerekıyor ve emın ellerde yapılmadıgında gerıdpnusu uzun zaman alan sıkıntılarla karsılasılabılıyor kı maliyetli bu yontemler o yuzden benım onerım mınıcık maliyetli bir kurşun lalem 😍 kaşları döker mi sonuçta kurşun kalem gıbi sesleri duyar gibiyim yaklaşık 8 yıldır kullanıyorum hiçbir zaman böyle bir problem yaşamadım açıkcası bence denemye değer kızlar yorumlarınızı bekliyorummm hepinizi kocaman öpüyorum bir sonraki yazım hemen üstte tıklamayı unutmayın 🙏🏻

You Might Also Like

0 yorum